Biz de çarşamba günü 3 aylık olacağız. Hamak aldık iki haftadır hamakta sallayarak uyutuyoruz. Gündüz uykusu çok az. Birer saat en fazla iki uyku. Kolik bir bebek. Akşam olurken sebepsiz ağlamalar başlar. 8-9 gibi uyur. Gece uykusu daha iyi çok şükür ki. Allah bütün yavrulara sağlık afiyet versin:)