Bebeğin kilosuna bağlı eğer bebeğin kilosu iyiyse 40. Güne kadar en geç 2 saatte bir uyandır sarılık olmasın tabii kilosu iyiyse sonra 3 saatte bit kaldır 3. Aydan sonra kendi acıkınca uyanır zaten benim şimdiki aklım olsa böyle yapardım. Benim doktorum bana 40 dan sonra kaldırma kilosu iyi dedi ben kaldırdım şimdi 7 ay bitti ilk baştaki gibi sürekli kalkıyor öyle alıştı çünkü.