irva yani büyüklerimde böyle söylüyor gece çocuk uyandırılmazmış 2. Ayı bitene kadar besleme yapıyordum en azından 4-5 sonra uyanmazsa. 3. Ayı geçtikten sonra uyanmadığını farkettim çok geç uyuyor ben çok yoruluyorum kalkamıyorum o da kalkmıyor. Ben uyanırsam uyandırıp besliyorum belki ben öğlene kadar uyusam o da uyuyacak 😝