Melake Kızlar 3.5 aylık bebeğim 2. Kez kendim yıkıycaktım cok ağlıyor keyfide yerindeydi hatta böyleyke yıkayım dedim morarıyor ağlıycam diye konusuyorumda yavaş yavas da döküyorum suyu nasıl olucak sizinde bebişler öylemi? Nasıl alıstırıcam suya
egeninanns Melake aynıydı banyodan nefret etmiştim . 6. Ay civarı oturmaya başladı suyla oynayarak yıkanıyordu şimdi her gün yıkanmak istiyor
Livammmmmmm Melake kizim 2 bucuk yasinda 1 bucuk yasina kadar cok severdi son 5 aydir nefret ediyor. Dus aldirmak imkansiz Yeri gögü inletiyor ben bir care bulamadim😬
begonvilkokusu 2 buçuk yaşında bebeğim banyodan nefret ediyor kaçmaya çalışıyor ağlıyor bina sesiyle yankılanıyor siz düşünün artık 🥴
Melake Livammmmmmm büyüklerde suya oyuncak felan koyuyolarmıs benim oğlan suanda oturtamadığından da zorlanıyorum biraz
madrefelice Su sıcak geliyor olabilirmi acaba birde mekan değiştirerek yıkamayı deneyin bizimkide çok ağlıyodu ben yıkadığım yeri değiştirdim ağlamayı bıraktı
Melake madrefelice suyu dirseğimle kontrol ediyorum bide bileğimde bakıyorum yakmıycak kadar yapıyorum ortam sıcak salonda yıkıyorum banyo soğuk olduğu için ama bidahakine banyoyu ısıtıp orda deneyim
Toprak2509 Melake açken ve uykusu varken yaptırmayın. Ve korkutacak şeyler yapmayın sakince yavaş yavaş yıkayın
Esra57 Melake 3 aylığız bizde malesef aynı sorunu yaşıyoruz banyo yaptırmaya korkar oldum 🤭 hızli hızlı yıkayıp çıkarıyorum mecbur 🤭
Melake Esra57 hızlı hareket ettikce daha da ağlıyor sakin sakin konusuyorum bi durur gibi olur tekrar anlamadım valla cok zor bu banyo işi kirinden ölse yıkanmıycak😂