Bebegim 5 aylik olunca 3 gun kurali sartiyla ek gidaya yavasdan baslamak istiyorum. Anne sutu almiyor sadece mama iciyor oda zar zor ve alerjisi de var 5. ay kontrolunde hem deri hem de kan testi yapilacak
cocuk doktoruda gorecek ona da sormadan baslamiyacam tabiki
ilk nelerden baslamam lazim arkadaslar ogunlere 6 aylikken gecsek erken olur mu acaba cunku 1 ay tadim ve deneme olacak 6. ayda da kahvalti oglen aksam dengesini kurmak istiyorum