birumutturann Arkadaşlar 6 aylık bebeğim var ve korunmak için geçen ay aylık igne yaptırmıştım bir ay içerisinde 4 kez regl oldum bu yöntemi deneyip bu durumda olan var mı sağlık ocagindaki doktor ilk 3 ay normal derken ebe iğneyi bu durumda yapamayız diyo
birumutturann birumutturann Kadın doğum a git buraya niye yazıyosunuz felan demeyin lütfen doğuda yaşıyoruz doktorları pek iyi değil memleket e gitmeyi bekliyorum..
Karakuzu birumutturann ben yaptırmadım ama merak ediyorum açıkcası bende bekliyim şuracıkta geçmiş olsun
Deepmom birumutturann 3 aylık iğne kullanıyorum ama bildiğim kadarıyla yine yanlış olmasın sizi yanlış yönlendirmek istemem yan etkilerinde sürekli lekelenmeler yada sizin dediginiz gibi kanamalar şişkinlik veya adetten kesilme gibi durumlar yaşlanabiliyormuş ama bu bütün doğum kontrol yöntemlerinde olabilen yan etkiler vücudunuza ilk kez giren bir hormon olduğu için bence tepki vermesi normal doktora gözünün isterseniz ama zamanla vücut alışıyor diye düşünüyorum
Ayse_3336 birumutturann. Ben ilk defa duyuyorum..nedir bunun bilgisini hastanede mi veriyorlar..aylik mi olunuyor bu iğne
Busss Ayse_3336 iğneyi eczaneden sen alıp sağlık kabini yada sağlık ocağına vurduyorsun. İlk iğne adet olduğun ilk gün sonra ki aylar yine aynı tarihte oluyorsun adet olup olmaman önemli değil aynı tarihte olması yeterli.
birumutturann Ayse_3336 kuzum bu iğneyi sağlık ocaklari yapıyor eczaneden almana gerek yok ebeye söylediğinde 3 aylık veya aylık igne olarak yaptırabiliyorsun doğum kontrol hapı ile aynıymış ama bunu ilk yaptırdığında adetinin 1 i ile 5. Günü arasında yaptırmak lazım sonraki aylarda aynı tarihte yaptiriyosun adetini beklemiyosun tek sıkıntım fazla adet görmem yoksa en etkili korunma yöntemi diyebilirim 👍👍
Busss Ben bebeğim olmadan önce 1 sene böyle korundum canım ilk 3 ay adette bozukluk oldu sık olma yada geç olma gibi ama sonra düzene girdi benim.
birumutturann Busss Bilmiyorum ki canım henüz kadın doğum doktoruna gitmedim tekrar yaptırmak için kan değerlerimde düşmüştü inşallah düzene biner..