Bizimde almıyordu kendisi nefes 3 tane bişeye bağladılar 1 si mama 2 si solunum için sonra 3 gün sonra çıkarttılar yine alamadı nefes tekrar bağlandı 7. Gün kendisi almaya başladı kafes gibi birşeye koydular bu defa sonra nefes tam anlamıyla düzelince beni çağırdılar emzirmek için . Bu dönem çok zor ama umudunuz yitirmeyin ve süt indirmeye bakın ve devamlı süt yollayın ve hep onu hayal edin ben öyle yapmıştım şükür şuan bişeyi yok