HilalMeva Kızım iki aylık tüyleri çok olmasın diyr karınca yumurtası yağı aldım ama kullanıp kullanmamakta tedirginim deneyimi olan var mı acaba ya da önerisi
Cicek_Gokce46 HilalMeva bir faydası olmuyor ablamda kızına sürmüştü daha çok tüylendi o tüyler kıllar ister istemez çıkmak zorunda yani yaratılış gereği boş yere bebeğinizin vücuduna öyle şeyler sürmeyin derim
Esramertt HilalMeva bence hiç sürmeyin bebekken bana da sürmüşler evet vücudumda tüy yok denecek kadar az ama yüzümde tüy çıkıyor nefret ediyorum etkisi var mı bilmiyorum ama ihtimal dahilinde yani