Kızımın kolik olduğu dönemde ağlamaktan böyle olmuştu. Hatta ağlarken göbek deliği şişip iniyordu.. doktora götürdüm genelde ağlamaktan olduğunu koliği geçince kendinden düzelir demişti. 6-7 aylıkken kendisinden söndü.. ama siz yine doktora bi götürün muayene etsin tabi 🌸