Aklimdasin 9+11’iz. Ton balıgı ne zaman veriliyor acaba. Nete baktim verilir diyende var. Alerjik durumumuz yok. Yumurtanın beyazınıda yiyor
OncedenGurme Aklimdasin bildiğim için soruyorum. Neden vermek istiyorsunuz? Faydası nedir? Somon veriyordum ben o aylarda. Şimdi 19 aylık hamsi, istavrit, mezgit filan da yiyor az az
eceunverkanra Aklimdasin Uzmanlar ton baliginin dip baligi olmasindan ayrica konserve urun olmasindan oturu bebeklere verilmemesini oneriyorlar. O nedenle ben de bir kez tattirdim sadece o kadar su an 17aylik.