Merhabalar öncelikle ilk bebegim ve çok tedirginim bazı konularda acemiliktenmidir bilmiyorum. 10 buçuk aylık bir oğlum var ve al dediğim şeyleri alıyor ver deyip elimi uzatıyorum vermiyor ya ağzına sokuyor ya atıyor. Yada aldığı seyi göstererek buraya koy diyorum koymuyorum kaçıp gidiyor anlamıyomus gibi. Sürekli etkinlikler yapmaya çalışıyorum ama hic birine uymuyor