Doruk_ege Annem-33 diş etleri şiş mi ve daha küçük diş gibi gözükmüyor beyazlık neden bilgim yok ama çoğu bebekte ilk alt ön dişler patlar benim de oğlum erken çıkarttı 5 aylıkken dişi vardı 😁
DurununAnnesiiii Annem-33 benim kızımda aynı gösterdiğiniz yerde beyazlık ve şişlik var bikaç aydır.Bende diş diye düşünüyodum Ama ilk dişler alttan çıkıyormuş.Şuan kızım 6 aylık Ve bugun alttan ilk dişini çıkarmış ucu göründü🥰
Annem-33 Doruk_ege ben hiç anlamıyorum ya ilk bebis bu ama çocuğun eli hep ağzında kaşıyor..dış incisi diyorlarmış nette baktim da neyse salı günü doktor kontrolü var sorayim
DurununAnnesiiii Annem-33 ablama anneme gösterdiğimde o diş deyil ortan daha çıkmaz dediler canım. Benimde ilk bebiş olunca çok bilemedim☺️
Elifmevahm Bizimde eli heo agzinda dis etleri sertlesip kendini hazirliyormus dişlere daha dis cikmasi dehilde on hazırlıkmis cevrem oyke diyor birde alt disler cikarmis ilk
Birannebirbbeek Hayır malesef o diş değil bizdede aynısı vardı o aylardayken 10 aylık olduk hala var sadece aşağıdan 2 dişimiz çıktı o beyazlığı doktora gösterdim olabilir dedi
Seymanur9 Annem-33 küçük bebişlerde öyle kabarcık gibi olabiliyor arkadaşımın bebeğinde olmuştu doktoru diş değil demişti