Kızlar , bes mi ? Altın, dolar, euroya yatırım mı ? Ne düşünüyorsunuz? Bu güne kadar kenarda olanlar vardı malesef onları bozduk kart vs. Ödemek için yaklaşık 30-40 bin böyle gitti . Ben elimin altında olsun istemiyorum ,ki böyle harcama durumu olmasın. Bes düşünüyorum uzun süredir, hangi banka avantajlı bilemiyorum da . Sİz ne düşünüyorsunuz? Mesela bu ay elime az geçer az atarım ama diğer ay 500-1000 tl ne geçerse atarım gibi sabit bir ödeme düzeni olmasın istiyorum