gocebebirbayan İlk adım ayakkabımız vicco bot şeklinde olandı kışlıktı. Şimdi küçük gelmeye başladı. Bu ay yenisini almak istiyorum ama önümüz yaz olduğu için yazlık bakıyorum. Spor tarzı bileksiz olandan alsam rahat eder mi bebeğim? Siz hangi model kullandınız ?
biryazmasali gocebebirbayan evet çok rahat kullanırsınız ben burda bi posta fotograf armştm bulursam sizede atayım
Mora gocebebirbayan ben hiç uzun almadım hep kısa spor olanlardan kullandık çok rahatlar şu an mario modelini aldım yaz için 1 aya başlarım giydirmeye bence hiç bir sorun olmaz senin içinde
gocebebirbayan Mora eşim de altında ışık yananlardan al diyor pek hevesli. Alayım bari sağol canım 😘♥️
biryazmasali gocebebirbayan ben ilk adımda da sonrasındada bundan kullandım baya bir süre çok memnun kaldım