Arkadaşlar selam. Bebeğim 9 aylık olduğunda okula döneceğim. O zamana kadar tadımları yapmış ek gıdaya geçmiş birçok şeyi yemiş olur diye düşünüyorum. Aklıma takılan şu; gündüz yiyeceği şeyleri önceden planlayıp hazırlayıp bakıcının evine mi götüreceğim, yoksa malzemeyi verip onun yapmasını mı isteyeceğim? Nasıl yapıyorsunuz bu düzeni nasıl kurdunuz bilgi verebilir misiniz?