Kızlar ilk bebeğim şuan 6 ay 4 günlük kızım hiç konuşmuyor.tabi ki konuşmayacak ama demek istediğim şu ki hiç konuşma çabası yok. Sus pus. Hiç sesler çıkarmıyor. Önceden 1-2 aylıkken sürekli agu bubu diyordu. 5-6 aylıkken bir daha sustu. Sadece çığlık ve öpücük gibi ses çıkarıyor ağzıyla. Yani sizin bebeklerinizde öyle mi? Ya da bu normal bir durum mu ? Bubu abu falan yok. Arkadaşımın bebeği 7 aylıkken gel gel baba falan diyordu. O yüzden dikkatimi çekti. Şimdiden çok teşekkürler