1 haftadır saç diplerime kadar her tarafım kaşınıyor ama yara falan yok duştan çıkınca daha da artıyor kızarıyor her tarafım uyuz mu oldum acaba diyorum uyuz nasıl oluyor kabarıklık falan da yok her tarafıma nemlendiriciyi bastım her zamanki duş jeli ve şampuanı kullanıyorum neden olabilir ya kafayı yiycem