Arkadaşlar merhaba
1 yaşında ki kızım için soruyorum 8 aylikten bronşit oldu şimdi 13 aylık oldu ve o zamandan beridir boğazınin kızarıklığı ve göğüs hiriltisi burun akıntısı geçmiyor. 4 gecedr öksürük krizlerine giriyor hastaneye götürmek istemiyorum aetk hepsi aynı şurubu iğneyi verrip gönderiyor ama bilakis hiç bişey fayda etmiyor boğazına. Çok kötü öğğğ yapıp öksürüyor. Hava veriyorm biraz diniyor. Bu sabah götürdüm artk dayanamadim onun o hallerine başka doktordu yine oooo çok kötü boğazları kızarmış ve şişmiş dedioda şurup verdi. Evde bildignz doğal yöntemler varsa benimle paylasabilirmsnz 🙏