Oğlum 8 ay 10 günlük ve yaklaşık 8 kg. Doktorumuzun önerisi ile 5 buçuk aylıkken ek gıdaya geçtik ama hala belli bi yol katedemedik diyebilirim. Öyle güzel şeyler hazırlıyoruz ki olduğu gibi çöpe gidiyor. Ağzını açtığı tek şey kraker çubuğu. Dişleri ve damakları ile eziyor yutuyor da ama gelgelelim diğer besinlere aynı derece değil. Ağzını açmıyor. Hatta kraker çubuğu yaptık evde onu da istemedi 😬 Hatta kraker çubuğunu gösterip ağzına başka bişey veriyorum olduğu gibi öğürüp ağzından çıkarıyor. Akıl ve fikre çok ihtiyacım var. Siz neler yaptınız ? Nasıl atlattınız ? Bu arada oğlum doğduğundan beri anne sütü alıyor.