Kizlar merhaba oglum 10 aylik 5 aylik olana kadar feln hep hikaye kitaplari okuduk babasi da bende hatta kendi kitaplarimizi okurkenden sesli okuyorduk yaninda duysun diye. Hikayedeki gorsellere felan bakip anlatiyorduk. Ne zamanki el ayak canlandi kitap okuyamaz olduk okumayi birakin elimizde gorse aglayip yirtiyor. Önüne koyuyorm hem okuyup hem gerselelrine bakalim diye asla müsade etmiyor alip yirtiyor elinden alinca da agliyor. Sizler nasil yapiyorsunuz? Uzaktan okumayi da denedik yanimiza gelip ver diye agluyor bu seferde 🤷♀️