Mervekaynak Bu sabah menenjit aşısıni yaptırdım geldim ve fiyatı konusunda okadar şaşkınım ki .. 733 TL olmuş. Muayene ücreti falan derken 1000 TL verdim geldim şok şok şok yani
Sogancik Mervekaynak biz de Nisan ortasında yaptiricaz. Muayene taksi ücreti derken bulacak bin lirayı 😥
Mervekaynak Kikiriki yeni gördüm yazdığınızi kusura bakmayın.brnim doktorum 8,10,13 ve 16. Aylarda vurmayı tercih etti. 3 bexero 1 nimenrix
Kk41 123-GGM bazı sağlık ocakları yapmıyor reçete istiyor o yüzden olabilir . Bizim sağlık Ocagı yapmadı özel hastaneye gitmistik
Kurabiyenin_Annesi Mervekaynak gerçekten çok fazlaymış. Biz de dün rotavirüs aşısı olduk o da 495 lira olmuş. Bu kadar önemli aşılar neden bu kadar pahali gerçekten hayret edilecek bir durum. Çünkü tüm anneler yaptırıyor hemen hemen keşke biraz fiyatlari uygun olsaydı.
Mervekaynak Kurabiyenin_Annesi ben 5 ay önce rotavirusu 390a yaptırmıştım çok zam gelmiş ya.menenjitin ilk dozunu 533 TL’den yaptırdım ikincisi 723😒😒 inşallah bi sonrakine daha da artmaz
Kikiriki Mervekaynak eltimin bebeğine 6 7 8 9 10 üst üste planlamış bende diyorum çok fazla… Bende doktorumla konuşcm aralıklı olsun istiyorum ağır bir aşi sonuçta