Anne oldukdan sonra çok cok duygusallastım ilk emekledıgın de agla ilk dişinde agla ben herseyde aglıyorum cok duygulanıyorum büyüdü ve artık yürüyor çok mutluyum bebegimin her şeyi bana inanılmaz mutluluk veriyor 💋❤️ Rabbım bu günlerimize bin şükür sizde durumlar ne hanımlar❤️🌹