Kuzeyyolcu Arkadaşlar 7 aylık Bebeğim var ve çok sinirli agrasif büyüme atağımı artık bilmiyorum çok bağırıyo herşeye bağırarak tepki veriyo elinden bi oyuncak alınsa ya da elinden düşse bunu bağırıp çağırarak bize yansıtıyor bu normal mi böyle olan var mı ?🤔
Tekemerve Kuzeyyolcu benim kızımda 6 ay 23 günlük genelde ııı ııı ıııı şeklinde dile getiriyor dediginiz gibi oyuncakları elinden alınınca yada hoşuna gitmeyen bi durumda bağırma çığlık atma daha zor olur tabi
Yavuzuannesi2012 Kuzeyyolcu benimkinin elinden oyuncak düştüğü an morarana kadar ağlıyo o kadar abartıyo. Bazen oyuncak vermek istemiyorum bile. Çok huysuz hiçbirşeyle memnun edemiyorum
Kuzeyyolcu Tekemerve gerçekten çok zor bide sürekli beni istiyo babasındayken bile beni görmek istiyo umarım ataktır ve geçici bi durumdur çünkü kafam kaldırmıyo gürültüyü
fatima Kuzeyyolcu bu haftalarda annesinin onu bırakıp gideceğini düşünüyorsalarmış. ben odadan çıksam ağlar bizimkide. doktorlar yok olacak geri gelmeyecek dönemi diyor bu döneme
Definem Kuzeyyolcu benim ki gibi olsa napacaktınız doğduğundan beri çığlık atıyor oktav denemesi yapıyor resmen
Kuzeyyolcu Yavuzuannesi2012 al bendem de o kadar tabi bide diş evresindeyiz sanırım allahım eskiden 2 saatte bir uyanırdık şimdi sorunları büyüdükçe büyüyo 🤦🏻♀️
Kuzeyyolcu fatima olabilir ya uzaktan seslensemde tatmin olmuyor bir de tek başımayım bi eşim yardım ediyo bana oda akşamdan akşama bir iki saat çocuk hep benimle anane babanede asla durmuyo gözü bende beni istiyo
Metindamla Kuzeyyolcu benim bebeğim de öyle uykuya geçerken de bağıra bağıra geçiyor çok yoruldum artık
fatima Kuzeyyolcu bizimkide öyle canım tahmin edebiliyorum. bizde anane babaanne dede ebe yok bir de 😂 evde nereye gidersem yanıma alıyorum o halının üzerinde oyalanırken bi yandan işimi yapıyorum. 🤷♀️
Buse_ Kuzeyyolcu kızım 7 ay 7 günlük herşeye boğazını yırtarcasına bağırarak tepki gösteriyor özellikle şımardığında 😅
Saliha0540 Kuzeyyolcu resmen bizi anlatmışsın. Nasil bir cigliktir bagirmadir anlamiyorum neyin kafasinda.herseye sinirleniyo agrasiflesiyor.7 ay 15 günlük bebegim bu arada. Insallah gecicidir