Hanımlar oğlum 14 aylık babıldama zamanı babababab mamamam dedede nenene falan bu şekilde şeyler söylüyordu. Şu anda babıldama pek kalmadı ara ara yine söylüyor ama eskisi gibi değil. Beni anlıyor, komut alıyor bildiği nesneleri söyleyince gösteriyor falan ama kelimesi yok. Yani nasıl desem bazı şeyler söylüyor ama emin olamıyorum. Mesela gel gel yaparken gee geee diye tekrar ediyor bunu kelimeden sayıyor muyuz😂😂 sonra istediği şeyler için Ka diyor mesela zeytin sever görünce Ka diyip zeytini gösterir. Ama anne baba falan bilinçli bir şekilde yok. Mama diyor bilinçli, biberonu görünce mama diyor. Off yani konuşması kelimeleri falan geç kaldı galiba. Nasıl olmalı sizde durumlar nasıl?