AtlasBebekk Kızlar bebivita markası kullanan memnun alan var mı yorum yapar mısınız bimde de satılıomuş bebeğim süt alerjik ama çok hafif doktor alerjik mamaya gerek yok normal mama al dedi sadece gece vermek için bu markayı da duydum memnun kalan var mı
Hazalperisi AtlasBebekk kullandım oğlum hiçç sevmedi kabız yaptı. Ama bebekten bebğe değişir denemeniz gerek💐
Bugleminannesii AtlasBebekk sanırım en uygunu o biz sürekli mamayla beslendiğimiz için Bebelac ile başladık. Dediğiniz markayı kimsede kullanırken duymadım çünkü riske atmak istemedim kilomuz düşük. Uygun bişey arıyorsan o dediğinden sonra Bebelac uygun onu deneyebilirsiniz
HilaalllEslemm Arkadaşım kullandı memnun kalmadı hem doyurmadı hem de kilo alımı vs olmadı kabız durumu da oluyor. Tavsiye etmem açıkçası. Bebelac gold kullanıyorum ben memnunum
AtlasBebekk Aysenur-Goktug yasem17 Bugleminannesii HilaalllEslemm eşim bebelac gold almış tadını sevmedi işkence çektim içirmek için 60 ml mi alışır mı kızlar sizce alışması için yapmam gereken bişi varmı
AtlasBebekk Bugleminannesii ya sadece uygunluğu değil Google yazdım birwz fazla olumlu yorum okudum ilk kez denemeler yapcaz bi sorim dedim haklı olabilirsiniz :)
Aysenur-Goktug Merhaba mühendisin oğlu diye bir instgram sayfası var öne çıkanlarda bütün mamaları karsilastirdigi bir grup var incelemenizi tavsiye ederim