4 yıl önce avent almıştım ozamanlar çok ihtiyaç kalmadı emdiği için hemde ücretsiz izne ayrılmıştım . Şimdi 1 haftadır bebeğim yoğun bakımda sağım yapıyorum sürekli . Performansından hiç memnun değilim. Göğsü tam boşaltmıyor . Hastane tipi olanlar çok iyiymiş . Kiralananları bir araştır derim Z