Yenigelinnur Merhaba kızım 1ay önce verem aşısı oldu ama kokunda yara vs. Olmadı acaba tutmadı mı ? Bazı sayfalarda 6-8 hafta sonra da kabuklanma olduğu yazdığı için bende ikinci kontörünü bekledim sormak için ama bilemedim
canparee Yenigelinnur benim kızımda hala iz yok bende ebeye sormuştum o da parmağımın ucuna yanlışlıkla batsa etki ediyor o iz eskidenmiş çok da takılma demişti 💙
sweetasya Yenigelinnur burda bi anne yazmıştı iz kalmadığı için kuşkulanıyor testini falan yaptırıyor ve sonuç verem aşısı tutmamış görünüyordu o aklıma geldi 🤔
Yenigelinnur sweetasya evet benim kuzenimin çocuğunda da öyle oldu . Sonradan test yapıyorlar tutup tutmadığına dair tutmamıştı . O yüzden şüphelendim
yaseminoztrk Yenigelinnur 14 aylık olmak üzere kızım aşı izi yok. Hiç su toplamadı kabuk bağlamadı geçen hafta doktora sordum her bebekte olmaz aşı izi demişti
Yenigelinnur crazymommy genel cevaplarsa çoğunlukla yokmuş içim rahat etti biraz daha. Çünkü aşı sonrası hiç bir belirti olmadı ateş huysuzluk vs de dedim acabaaaaaaağğğğ 😅
fgnrcp2704 Yenigelinnur bizim iki üç ay sonra iz oluştu hama asi yaparken her bebekte aynı olmaz demişlerdi
crazymommy Yenigelinnur Ay yok benimkinde öyle kırmızılık şişlik de olmadı kız yoksa su mu sıktılar çocuga 🤣🤣🤣🤣🤣
AysenisaEsila 3 ay sonra tuttu bizde ve çok derin iltihaplı bi yara oluştu 8aylık şuan hala kabuk şeklinde demek ki herkeste farklı oluyor.
Elf123 Bir buçuk ay oldu aşı olalı bugün ilk kez kızardı aşı yeri hatta ilk gün omzuna kustu dedim tutmayacak ama tuttu şükür bekleyin