Zeynepyaren Memeye çok düşkün bir çocuk bende haliyle çok yoruldum bu durumdan heryerde istemesi vs. Artık bıraktırayım diyorum sizce erkenmi yoksa yeterlimi ?
[silindi] Zeynepyaren Bırak canım çok rahat edersin ki bırakma zamanı gelmiş. Bırakma yöntemi olarak ben salça sürmüştüm iki çocugumdada.1,2 günde rahatça bıraktılar.
Deletedmom_22 Zeynepyaren aslında tam zamanı . Benimki 2 yaş 3 aylık olacak hala bırakamadık 🤣galiba 3 yaşına kadar emecek
Eses20 Zeynepyaren benimki de 2 yaşında, 1 aydır emzirme sayısını azalta azalta ilerliyoruz, bu hafta tamamen bıraktırcam inşallah