yerli-yummymummy Doktor internete 5yaşına kadar az doz olarak kullanılmalı dedi bizim doktor hiç birşey söylemiyor
Epifenomen-gkc yerli-yummymummy vallahi 1 yaşına geldiğinde değerleri çok iyi çıktı için artık kullanma demişti ama ben kış olduğu için hala kullanıyorum şu an 17 aylık
Aliaslan1 yerli-yummymummy kaç aylık bebeğiniz? Doğumdan itibaren başlanır d vitamini 1 yaşına kadar rutin her gün 1 yaşından sonra da kan değerlerine göre devam edilir
Kocakgiller yerli-yummymummy bz 17 ayligiz hala kullaniyoz sanrm doktor 2 yaşa kdr kullan 2 yasinda kan tahliline gore demisti
yerli-yummymummy Epifenomen-gkc kaç dozluk olanı bende kullanmak istiyorum çok önemliymiş yeni öğrendim😭
Benimoykum yerli-yummymummy 400 canım yani sanırım 400 mu 4000 mi ne zaten yaşa göre oluyor 2 -11 yaş arası kullanıyor onu
eceunverkanra yerli-yummymummy Bebegim 17 aylik 1yasinda doktorumuz d vitamini degelerine bakti cok guzel degerleri ama su an kış oldugu icin yaza kadar kullanalim sonra ara verelil her gun gunese cikartalim demisti