minikobebegim00 Çok az bence canım. Kaç aylık bilmiyorum ama benim bebeğim 2,5 aylıkken gittim emzirme hemşiresine…sütüm tazyikli diye ememiyordu memeyi tutup çekip bırakıyodu sürekli ağlıyordu.
Hemşire dediki ilk 5 dk ön sütü alır 10 dk da da arka sütü alır. Asıl kilo aldıran yağlı kısım arka sütmüş, bizimki sürekli ön sütü alınca boyu uzadı sadece… Şimdi süre tutuyorum en az 15-20 dk emziriyorum süre dolmadan uyuyo ağzını burnunu oynuyorum devam ediyor 😊
Yani senin dediğin süreler yetersiz bence