Ben başka yerden alıyorum toz hale getiriyorum yoksa evet o satıcıda çok pahalı.
Ben Mamayı Kestim Direk 3.5 Aydır Kullanıyorum.
Yulaf ve Badem Sütü Alıp Kullanıyorum Bebeklerde de Kullanıyor Hatta Bir Tanıdığıma Önerdim 45 Günlük Bebekte Kullanıyor Bi Zararını Değl Faydasını Gördü Evet kg Aldırıyor Bağışıklığı Güçlendiriyor