Arkadaslar bebegim masallah gelişimine çok uygun gidiyor. Bir şeyi işaret ederek göstermeyi de biliyor ancak işaret parmağı ile değil eliyle direkt gösteriyor. Bu aylarda işaret parmağı kullanılabiliyor diye biliyorum. Çevremde de gördüm. Bu bir sorun mu acaba nasıl öğreteceğim isareti