16 gün önce doğum yaptım dün sabahtan beri ateş, titreme ve halsizlik şikayetlerim var pcr testim negatif. Acile gidiyorum iki gündür parol, vitamin serum veriyorlar. Eve geliyorum birkaç saat sonra yine aynı. Ve dehşet şekilde terliyorum öyle böyle değil. Crp 24 çıktı idrarda ise lökosit +2. Küçücük bebeğim var ne yapacağımı şaşırdım. Başına gelen var mı? Neden kaynaklı olabilir? Sezaryen yerimde de bastırdığımda bariz bir acı yok.