Kızım 20 aylik ben birden kestim. Kaynanam izin alayım benim yanımda uyusunngece seni görmezse unutur dedi içim el vermedi bırakmaya. Bant yapıştırdım göğsüme acıyor dedim ememedi. 3-5 gün sonra aramamaya başladı zaten. Benimki de döner dolaşır emerdi yoruldum gogsum yara oldu iyilesmedi falan. Biraz daha bekleyin derim 16 aylık küçük givi daha. Ama hala geceleri de kalkıyor onu da yavaş yavaş bırakacak heralde