Tamashaaz Sabahları kızım bir kse yulaf yer,sütle pişirir veririm,acaba yulafın her sabah yemenin bir sakıncası olurmu?bide tereyağı sever ekmeksiz yemeyı,sade tereyağı
[silindi] Tamashaaz Sade tereyağ biraz korkuttu beni çokta iyi birsey degil öyle yemesi. Yulaf çok sağlıklı biz yetişkinler içinde. metabolizma çalıştırır lif açısından iyi. ama her günde yenmez
Uykusuzhergeceeee Tamashaaz yulaf sağlıklı bir besin ama her gün aynı tip beslenmesi doğru değil bence. Tereyağını sade nasıl yiyor acaba 🙈😅
Uykusuzhergeceeee Tamashaaz düzeni değiştirmeye çalışın güzel kahvaltı tarifleri var deneyerek alıştırabilirsiniz 😊