Merhaba kızlar 2 ay 26 günlüğüz yeni sorununuz bebeğim düzenli olarak 2 günde bir sabahları uyandığında kakasını yapıyor. Ama sorun şu biriktirerek yaptığı için midir nedir sabah sabah saçlarına kadar çıkıyor. Her şey ve heryer batıyor mecbur yıkamak zorunda kalıyorum. Bez mi küçük geliyor anlamıyorum. Geceki bezi doludur diye bugün uyanır uyanmaz kakasını yapmadan değiştirdim baktım 5 dk sonra yine sırta çıkmalı kaka yapmış🤦🏻♀️ Allahım gülsem mi ağlasam mııı ? Sizce sorun ne ? Bebeğim 5,5 kilo 2 numara sleepy kullanıyorum