Diva 5aylık şuan verdim içebiliyo ama çok fazla su ihtiyacı olmadığı için vermiyoeum eline ben kendimde denedim içimini aynı biberon akışında öyle löp löp su gelip boğmaz yani çocuğu..çektikçe geliyo su,dökme sızdırma vs de yapmıyor ağırlığı hafif ve tutumu kolay..