Selam herkese. Sizlere bir sorum olacak bu şekilde başına gelen var mı bilemiyorum ama en son adet başlangıç tarihim 27 ocakti. Martin ilk haftasında sadece peçeteye silince gelen pembe lekelnmem oldu snra kesildi. Bir hafta sonra kahverengi ve pembe lekelnmem oldu 4 gün kadar sürdü iki gündür hiçbir lekelnmem yok nette okudum yerleşme kanaması yazıyor. Şuan kan vermeye gidemem iki çocuğum var idrar testi yaptm negatif çıktı 4 test dün yaptım sonradan koyulasan ikinci çizgi çıktı. Ne ypcgmı blmyrm 😕✋