Merhabalar kızım 17 aylık olmak üzere. Yaşına gelmeden tutunarak yürüyordu fakat ilk zamanlarda birkaç kere ayağının üstüne düştüğünden dolayı sanırım korku oluştu onda. 17 aylık oldu hala yürüyemiyor. Yürütmeye çalışsak sinirlenip oturuyor. Onu cesaretlendirecek önerisi olan var mı ? Belki bizimle aynı süreçten geçen arkadaşlar vardır neler yapabiliriz onun için 🙏