Muges4 Bebeğim ayına göre çok kilolu değil aslında ama yinede özellikle genital kısım bacak araları, boğumları kızarıyor çok fazla olmasada. Bezden mi bilmem ama beze dair bir sorun yaşamadık şimdiye kadar. Neler yapabilirim geçer mi, acır mı geçmese bile?
Tazeanneg Muges4 bizim de öyle oraları hep kırmızı krem falan sürüyorum bezi de gayet normal gibi ama
BalBademmmmmm Muges4 Benim kızımda 4 aylık olacak yakında, kilosu az bi bebek ona rağmen hep kat kat bacak araları falan, kg aldıkça oralar düzeliyormuş. Bende her altını açtığımda kremliyorum kapatıyorum
pasaannesiyim Muges4 genital bölge kısmını biraz daha boşluklu koymayı deneyin bide bnde oğlumda yaşıyorum bu aralar ama birazdaha bol koyunca azaldı bide bezi uzun süre tutma popişinde miniğin ,arada altını açınca 5 dk falan açık bırakıyorum ben bezsiz çıtçıtlıyorum badisini öyle bi rahatlasın diye çok seviyor
Baakpnr- Muges4 kuzum bizim de öyle kg su çok degıl hatta biraz az ama oraları boğumlu gibi 😂 kızarıyor ben de sudocrem falan sürüyorum 💕
Muges4 pasaannesiyim bizimkinde de epey boşluk var canım🙂ama yinede kızarıyor, lastik izide oluyor. Evet havalandırıyorum bende hoşuna gidiyor. Gece hariç gündüzleri elimden geldiğince sık değişiyorum🙂
Muges4 Baakpnr- ay bebeğiiim💖 normal bir şey o hâlde, aman ne bileyim hep kızarık görünce😂 annelik delilik😂🌸