Doğumdan sonra üç ay oldu ve lohusalık biter bitmez hemen regl oldum önce normal olabilir dedim ama o zamandan beri her hafta regl oluyorum hatta bazen haftası dolmadan bir kaç günde tekrar regl
oluyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba? Artık psikolojim bozuldu bu durumdan 😔