Sezeryan doğum yaptım 1 ay kadar kanamam oldu. Tam kanamam bitti dedim ardına adet oldum 1 hafta sonra bitti. 15 günde bir adet oluyordum. Normalde 28 günde bir olurum doktorum düzensizlik normal dedi. Bu ay yine 15 günde bir adet olurum doye bekliyordum. 1 hafta daha geçti hala olmadım. Acaba tekrar eski düzenine mi dönüyor yoksa hamile falanmiyim kafayı yiycem 😂 Hamile olma olasılığım çok düşük eşim korunuyor. Ayrıca bebeğimde tüp bebek ile oldu zaten. Bu durumda olan varmı acaba çok korkuyorum oğlum daha 4 aylık 😔