Bebeğim 4 buçuk aylık. Doğduğudan beri mütemadiyen ağlıyor. Süt, yumurta alerjisi var. Ciddi gaz problemimiz var. Uykular yok , uyanıkken sürekli morara morara ağlıyor. Geçenlerde sünnet olduk. Sonra ardından grip atlattık. Diş çıkarma dönemine girdik ,ateşleniyor, meme reddi yaşıyoruz, kaka yapamıyoruz. Artık sıkıntısından iki gündür kurdeşen - ürtiker döktü vücudu ekstra ona ilaç kullanmaya başladık. Yüzümü yıkayamıyorum , kahvaltı yapmak zaten zulüm bide diyetteim alerji yüzünden malum. Bunu bebeği büyük arkadaşlarımla paylaşıyorum. Bunlar daha iyi günlerin 2 yaş sendromu daha beter keşke benimde çocuğum bebek olsa sadece ağlasa diyorlar. Gerçekten bunlar daha iyi günlerim mi beni ilerde ne bekliyor?