Başka bi postun altına yorum yapmıştım kimseden cevap gelmeyince post açıyım dedim.
Benim çocuğum bir yaşında yani 13 aylık şuan tuvalete oturtunca kakasını çişini yapıyor ama gelince söylemiyor sadece hareketlerinden anlıyorum çişe gidelim diyorum mesela klozet aparatı aldım tavşanlı , hadi tavşanla beraber çiş yapalım diyorum şarkı söyleyerek hızlıca elimden tutuyor gidiyoruz oturuyor yapıyor. asla zorlama yok gülerek gidiyor hemde koşarak .Ikınma hareketi öğrettim onu yapıyor mesela . Sürekli gülümsüyorum ne kadar güzel bi şey yaptığını vurgulamak İçin. Ve şarkı söylüyorum pepenin ve kukulinin var.Bazen de eriniyorum götürmeye aman yapsın diyorum acaba istikrarla devam etsem faydası olur mu bilemedim . Yaza 1.5 yaşında olacak o zaman şort falan giyer rahatça üst baş değiştirme imkanım olur diye yaza bıraktım pek üstüne düşmüyroum acaba yanlış mı yapıyorum 🧐