6 ay 10 günlük emziren bir anneyim. Bu ikinci adet olusm ve bugün 3. Günüm bide iki hafta kadar gecikmeli geldi. Nrmalde adetim az olur yani günde bir pedi doldurmazdi hamile kalmadan önce . Ama şuan aşırı geliyor yarm saatte doluyor ped
Aksam kuzenimin düğünü var ve abiye giyecegm renkli . Dışına çıkar eder diye çok korkuyorum depend aldm denedm dün o bile bir saat demedi. Acaba parol atsam keser mi adetimu en azından bir günlük ? Eğer keserse saat kaçta atım ki faydası olsun ???