Ssssraa Ikınıp duruyor kıyamam daha 10 günlük azıcık yapıyor ama tam yapamıyor. Ne yapabilirim önerileriniz nedir? Uyuyamıyor bile 🥺
Fatmanur68 Ssssraa zeytinyagı sürebilirsiniz poposuna belki fayda eder doktorunuza danışın yinede cok kücük bebe geçmis olsun
Ssssraa Tuba Oaoa ftmird gazdan da mı ıkınır🙄 bunu bilmiyordum. Kakasını yaptı aslında sabah ama ıkındığını görünce tekrar yapmak istiyor da yapamıyor zannettim. Karnını ovayım öyleyse fayda eder mi
Derinminakolay Onların suan kaka yapma duyuları hisleri yok benim de öyle oldu doktorum poposunu uyar dedi kulak cöpüyle
Derinminakolay Onların suan kaka yapma duyuları hisleri yok benim de öyle oldu doktorum poposunu uyar dedi kulak cöpüyle
ftmird Kabız olmamıştır o canım anne sütü alıyorsa tabi10 güne kadar normal sayılıyor yapmamaları benim oğlum bi haftalıkken gaz sıkıntımız başlamıştı siz hakiki zeytin yağı ile karnına masaj yapın yapmasına gazını çıkarmasına yardımcı olun
Simaysss Ssssraa tabii gaz cıkarmak için de ıkınıyorlar. Kaka yaptıysa endıse etmeyın zaten anne sutu alıyorsa kolay kolay kabız olacagını sanmıyorum. Anne sütünün de %90 nını hazmedıyorlarmıs her gun yapmaz ise endıselenmeyın☺️ Karnına yavas yavas masaj yapın ya da ayak altlarına gazı cıkarmasına yardımcı olacaktır
Oaoa Ssssraa Kesinlikle canım gazdan ıkınır ayaklarını kendine çeker inler.Ayaklarını sıcak tut karnına sıcak havlu koy göbek deliğinin çevresine saat yönünde masaj yap.Oğlumu en iyi gelen şey ayaklarını karnını sıcak tutmak oldu. Yine de çok zorlu bir süreçti Rabbim yardımcın olsun en kısa zamanda bu süreci atlatman dileğiyle🌸💕😌
Oaoa Ssssraa Bir de her emzirme sonrası ağızdan gazını çıkarmaya çalış.Yoksa gaz bağırsağa iniyor ve birikiyor bu da şiddetli gaz sancılarına sebep oluyor