Merhabalar, bebeğim iki aylık hala geceleri iki saatte bir hatta bazen saat başı uyanıyor. Kitaplara baktığımda bu ayda bebeğin 4 saatten fazla kesintisiz uyuması gerekiyormuş. Sizin bebeklerini nasıl ve bebeğimin uykusunu uzatabilmem için ne tavsiye edersiniz?