Okundu bilgisini ben hep kapatırım. Görmek istemediğim kişileri durumlarını bazen bakarım ama onların baktığını görmek istemiyorum. eğer okundu bilgisini açarsan tekrardan o kişi durumuna bakarsan o kişi görür baktığını.durum mu atmak istiyor sun bn okundu bilgisini açarım öyle durum atarım ama kimsenin durumuna ,da bakmam okundu bilgisi kapattığın zaman senin durumuna kim baktığını göremezsin çanm