Arkadaşlar 22 şubat da adet olmuştum 2 martta korunmasız ilişki yaşadım şuan hala hasta olmadım ama baş agrısı baş dönmesi ve adet olacak mışım gibi sancılarım oluyor ama idrar testi negatif çıkıyor 4 gün gecikme var şuan hesabıma göre normalde çok düzenlidir anlamadım gitti adetten önce silik de olsa çizgi vardı ama dün ilk idrarla yaptım bişe çıkmadı