sherlock Gmz-34 ben ilk gün hastanede çıkardım canım elleriyle bana ve yüzüne dokunmayı çok seviyorr 15 günlük oğlum. Şapkayı da atmak istiyom ama üşürse diye onu bi tam olarak bırakamadım😁
Mrv1007 Gmz-34 doktorum 1 aylık oldugunda cıkart dedi, 26 günlük olduk yarın cıkartacağım ben artık tırnaklarını da kesip eldivensiz bırakacağım
Irmakprensesinannesi Gmz-34 2.5 qylikti çıkarttım eldivenleri çok çabuk üşüdüğünde için geç cikarttim
Bebitomm Bir aylık bile değildi sanırım zaten kendisi çıkarıyordu ufacık haliyle elini ağzına getirip çıkarıyordu bende baktım olmayacak çıkardım kestim tırnaklarını 😊
Tugce Gmz-34 50-60 gün taktım. Alerjik olduğu için kendini parçalıyordu ama pişmanım el becerisini engelliyor. Şimdiki aklım olsa hiç takmam. Çıkardıktan sonra da ellerini keşfetmek için yüzünü parçaladı öğrenince yapmıyorlar. Takmaya gerek yokmuş
Esoca38 Gmz-34 ben 2 aydan sonra çıkardım ama onun öncesinde ara ara gündüz benim kontrolüm altındayken de çıkarıyordum yüzünü falan cizmesin diye :)
minikobebegim00 Gmz-34 bir doktor var der ki bebeğinizi en iyi arkadaşlarından neden ayırıyorsunuz onlar dünyayı tanımıyorlar korkuyorlar.